En nog iets om naar uit te kijken in 2013…

Het is altijd spannend tegen het einde van het jaar om te zien wat de ontwerpsters voor ons in petto hebben in het nieuwe jaar. Na de kerstornamentjes in 2010, 2011 en 2012, gaat Diane van Little House Needleworks ons nu elke maand verrassen met een schaapje (of twee). De patroontjes bevatten elke maand in ieder geval: een schaapje, een hartje, een deugd en een knoopje. Voor 2013 kun je de volgende deugden verwachten:

Hope (hoop), Love (liefde), Peace (vrede), Courage (moed), Faith (geloof), Simplicity (eenvoud), Patience (geduld), Wisdom (wijsheid), Friendship (vriendschap), Kindness (vriendelijkheid), Gratitude (dankbaarheid) en Joyfulness (vreugde).

LHNsheepvirtues

De patroontjes zijn allemaal 61 x 61 kruisjes en je kunt ze apart borduren of samen op een grote lap. Net als bij het kerstproject, bieden we je hier ook weer een aantal opties:

Optie 1 – een grote lap stof waar je alle patroontjes op borduurt (11 of 13 draads stof, graag aangeven), de patroontjes, het knoopje en de overlopende garens die gebruikt worden.

Optie 2 – kleine lapjes stof bij elk patroontje (11 of 13 draads stof, graag aangeven), de patroontjes, het knoopje en de overlopende garens die gebruikt worden.

Optie 3 – de patroontjes met het overlopende garen en knoopje

Optie 4 – alleen het patroontje

De patroontjes kosten € 6,95 per stuk, de knoopjes € 2,00 en het overlopende garen kost € 2,50 per strengetje. Hoeveel kleuren er worden gebruikt, weten we natuurlijk nog niet, maar we sturen alleen kleuren op die nog niet eerder in dit project gebruikt zijn. De stof kost € 2,00 per klein lapje of € 11,25 als je ze allemaal op een grote lap borduurt. Ook hiervoor geldt, dat we de pakketjes aan het einde van de maand opsturen.

Het is ook mogelijk om de schaapjes met wolletjesgaren te borduren (Whisper garen van Rainbow Gallery), ik weet nog niet hoeveel verschillende kleuren schaapjes Diane gaat ontwerpen, maar het lijkt me dat je aan 2-3 kaartjes met dit garen eerst wel vooruit kunt. Vergeet niet om dit te melden als je je opgeeft voor dit project. En als je je opgeeft, is het voor mij heel handig als je je volledige adres erbij vermeldt. Doe dat in een aparte mail (info @ dehandwerkboetiek punt nl) naar de winkel, de reacties op het weblog kunnen door iedereen gelezen worden, dus ook jouw adres!

11 thoughts on “En nog iets om naar uit te kijken in 2013…

  1. Hoi Annemiek, ik als grote dierenliefhebber, dan kunnen schaapjes natuurlijk niet ontbreken, ik wil me opgeven en stuur je een mail.
    Groetjes Linda

  2. Beste Annemiek, Graag wil ik me hier voor opgeven Optie 2 Dus kleine lapjes 11 draads En dan ook nog het Whispergaren erbij

    Met vriendelijke groeten

    Inge Brinkhuis Ps Eigenlijk borduur ik liever op Aida ,maar ik weet niet of de stof dan genoeg afsteekt met de schaapjes

    Op 27 dec. 2012 om 18:01 heeft De Handwerk Boetiek het volgende geschreven:

    > >

  3. Hoi Annemiek,

    Dit keer is de verleiding te groot! Ik wil me hier ook graag voor opgeven, ik mail je wel even welke optie het moet worden.

    Fijne jaarwisseling, groetjes Saskia

  4. Dag Annemiek,
    Wat een leuke nieuwe serie. Ik ga hiervoor en stuur je een mail.
    Alvast een fijne jaarwisseling.
    Hartelijke groet, Jeannette

  5. Hoi Annemiek,

    Vrijdag heb ik bij je moeder aangegeven dat ik dit keer mee doe. NAW-gegevens zijn genoteerd maar er is niet bij gezet dat ik graag het wolletjesgaren voor de lijfjes erbij wil hebben.

    Groet,

    Femmy

  6. Pingback: En voor wie nog op zoek is naar een kerstproject…… | De Handwerk Boetiek

  7. hoi Annemiek, ik heb me al opgegeven, maar heb nog niets gehoord, 1e mailtje kreeg ik terug.
    heb je het wel ontvangen? ben benieuwd wat wolletjesgaren is, groetjes Ans

Plaats een reactie