Venne Colcotton multi-color no. 3018

In dit berichtje vroeg ik jullie met welke kleur jullie graag iets geborduurd wilden zien. Dat werd dus kleur 3018 (het lichtroze/paarse garen). Het heeft even geduurd, maar hier is dan mijn borduurtje met deze kleur. Ik heb een patroontje van Handblessings genomen, dat vond ik wel passen bij deze voorjaarskleur. Het garen werkt echt heel prettig, ik ben een “lange draden” borduurster en dat kun je prima doen met het Venne garen. En voor € 2,50 per klosje van 140 meter, kun je een heleboel borduren.

Ik vind ‘m erg leuk geworden en ga er denk ik een klein speldenkussentje van maken. Oh, en om je een idee te geven van de stof, ik heb een lapje 12 draads linnen gebruikt. En je ziet, het garen dekt prima.

8 thoughts on “Venne Colcotton multi-color no. 3018

  1. Dat is zeker heel mooi geworden en ik denk dat ik zeker zoiets ook eens ga doen. Dit soort garens vind ik erg mooi maar van Venne heb ik tot nu toe alleen met de effen garens gewerkt. Overigens Maria: bedankt voor de tip. Groetjes Lisa

  2. Prachtig! Ik heb nog heel wat klosjes liggen, omdat ik ermee klos. Maar ik ga zeker proberen er eens mee te borduren. Ziet er fantastisch uit.

Plaats een reactie