Nog een paar nieuwe kleuren Venne Colcotton garen

Omdat het gewoon te leuk is om met deze garens te borduren, hebben we nog een paar kleuren toegevoegd aan ons assortiment. Wat ik vooral zo leuk vind, is dat je het garen op zeer diverse stoffen kunt gebruiken, van 10 draads stof tot 16 draads stof. Ik heb een foto gemaakt van de kleurtjes op ivoorkleurige stof, dan komen ze denk ik het beste uit.

En nu is mijn vraag aan jullie, van welke kleur zou je iets geborduurd willen zien? Je kunt in een berichtje aangeven welke kleur jouw voorkeur heeft. Volgende week maak ik dan bekend welke kleur “gewonnen” heeft. Ik ga in de tussentijd op zoek naar een patroontje dat ik er mee ga borduren.

34 thoughts on “Nog een paar nieuwe kleuren Venne Colcotton garen

  1. Prachtige kleuren Annemiek. Ik ga helemaal voor de paars/lila. (3e van rechts) Prachtig. Ben benieuwd wat je gaat maken met één van deze garen.
    Groetjes, Amarins

  2. Mijn oog gaat automatisch meteen naar het meest linkse klosje.
    Maar ja…ik ben bevooroordeeld…blauwgroen is toch al mijn favoriete kleur ☺

  3. Tweede van links vind ik de mooiste. Mooie voor bleu work (i.p.v. redwork)
    Ben benieuwd hoe het er uitziet, volgens mij moet je alle kleuren borduren.

  4. De paarse, de derde van rechts.
    Ik borduur heel veel eenkleurig met het wijnrode zijdegaren van Venne. Geeft een prachtig resultaat! Ik kom heel vaak toch weer op die kleur uit als ik iets roods op 14- of 16 draads wil borduren. Ik heb nu dan ook een heeeeel grote klos daarvan aangeschaft.
    Anne

  5. Na een paar dagen wikken en wegen gaat mijn voorkeur toch uit naar de groene versie.
    dus kleur 8-3019.
    Al moet ik zeggen dat alle kleuren mooi zijn.
    Janny.

  6. Pingback: Nog meer Christiane Dahlbeck | De Handwerk Boetiek

  7. Ik zou het liefst met de eerste rechtse kleur willen werken, het herinnert me aan de vergrijsde blauwe kleuren die je veel in Scandinavië ziet. Aaltje

  8. Pingback: Venne Colcotton multi-color no. 3018 | De Handwerk Boetiek

Geef een reactie

