Nieuwe reproducties

Het lijkt wel tegenschrijdig deze titel, hoe kunnen reproducties nu nieuw zijn? Maar jullie begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel, de patronen van deze reproducties zijn nieuw in de winkel :). En zelfs dat is niet helemaal waar, want twee patronen hebben we al eens eerder gehad.

Allereerst deze twee prachtige stoplappen. Het zijn allebei reproducties van twee oude Nederlandse stoplappen uit 1886 en 1896. Bij Joppe heb je 36 stoppatroontjes en bij de stoplap van het museum in Goes maar het liefst 56.

 

Joppe 1886 € 21,95                                                                              Goes 1896 € 23,95

Verder hebben we een reproductie van een Groningse merklap en eentje van een Biedermeijer lap uit 1880. En hoewel ik niet snel een hele Biedermeijer lap zal borduren, vind ik de afzonderlijke motieven in deze merklap echt heel mooi.

 

GR 1810 € 21,95                                                                 BW1880 € 27,97

4 thoughts on “Nieuwe reproducties

  1. Hoi Annemiek,
    Ik vind de Joppe stoplap heel mooi, net als de Biedermeijer en zal deze zeker nog bij jou bestellen in de loop van dit jaar (heb momenteel een beetje te veel “ongoing” projecten 🙂
    Groetjes,
    Ann

  2. Prachtig de rode stoplap!!.Ik denk dat ik minstens 3 levens nodig heb om al het moois wat je in iedere brief toont te kunnen maken.
    Groetjes van Barbara.

Plaats een reactie