12 dagen van kerstmis – dag 3

Het kadootje van gisteren waren 2 pakjes naaldne, een van 24 en een van 26. En daar hebben we een gelukkige winnares voor, namelijk:

nr. 10 Evelien (en het rijmt ook nog, wat een toeval)

Evelien, ik heb je al een mail gestuurd om de informatie op te vragen. Blijf vooral reageren, wie weet ben jij morgen de gelukkige.

Voor vandaag heb ik voor jullie een gratis patroontje van Niky van Niky’s Creations. Het is een schattig patroontje dat je gemakkelijk voor een kaartje of ornamentje kunt gebruiken.

Je vindt het patroontje hier. Pak dus snel een stofje en een paar kleurtjes en maak er iets moois van.

48 thoughts on “12 dagen van kerstmis – dag 3

  1. hallo Annemieke,

    Evelien gefeliciteerd met je cadeautje!

    Bedankt voor dit borduurpatroontje.Dit ga ik gebruiken voor een cadeauzakje voor mijn schoonzus.Ze is de 27e jarig dus het komt op tijd klaar.

    Hoop dat mijn naam ook eens getrokken wordt,want dan gaat het naar mijn jongste zus.

    gezellige avond en tot morgen!

    hartelijke groeten Truus

  2. Hoi Annemiek
    Zomaar gewonnen,heel leuk,nog hartelijk bedankt.
    Dit is een mooi kerstborduurtje,
    om nog even te maken voor de kerst.
    Dank je wel
    Groetjes eveline

  3. Een mooi patroontje om als het lukt te maken in deze kersttijd. Deze `1-dagen benadering geeft al echt een groter kerstgevoel.
    Hartelijke groet, Helena

  4. Wat een lief patroontje, dat ga ik nog proberen te maken dit weekend!
    Annemiek, je hebt het maar druk met die 12 dagen! En Evelien, gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes, Anne

Geef een reactie

