Chocolade of thee voor iemand?

Ursula Michael heeft voor Imaginating weer 2 nieuwe patronen in de serie “lijnenspel” ontworpen, deze keer voor chocolade- en theeliefhebbers. Die moesten natuurlijk wel toegevoegd worden aan de collectie. Ik ben heel benieuwd welke patronen er nog gaan volgen.

dochocolate       dotea

Let’s do Chocolate € 6,95                                   Let’s do tea 5 6,95

Mocht je de andere patronen in deze serie gemist hebben, dan vind je hier de berichtjes:

naaimachine en koffie (klik op de woorden)

poes (klik op het woord)

sneeuwman (klik op het woord)

Natuurlijk houden we je op de hoogte als er nog meer patronen in deze “lijnenserie” verschijnen. in Zwolle kun je in ieder geval 2 van deze patronen geborduurd en wel bewonderen.

 

6 thoughts on “Chocolade of thee voor iemand?

  1. Hoi,

    Wat zou hetvtoch fijn zijn als er ook zo’n winkel in den haag zat!!, Mag ik de patronen let’s sew en Bethlehem bij jou bestellen? Of alles ooit in 2013 af gaat komen??. Maar ze zijn zo leuk en mooi. Nu ben ik de vorige mail kwijt, wil jij laten weten hoeveel ik moet overmaken? Groetjes, Lidia

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    Op 16 jan. 2013 om 18:11 heeft De Handwerk Boetiek het volgende geschreven:

    > >

  2. Ik zou graag het chocoladepatroon willen bestellen. Ik kan en wil het wel in Roden komen ophalen. Hoe kunne we dit het beste regelen?

    Groetjes Miranda

  3. Pingback: Gelukkig nieuwjaar – en natuurlijk nieuwe patronen | De Handwerk Boetiek

Geef een reactie

