Volop kerstinspiratie

Het is altijd even spannend wanneer het Just Cross Stitch kerstnummer binnenkomt, maar we hebben ‘m in huis. Dit jaarlijkse tijdschrift met 75 ornamentjes en een grote collectie recepten is echt een verzamelitem. Ik heb ze allemaal in mijn bezit, vanaf de eerste in 1997 tot en met deze van 2012. En het is heerlijk om op een herfstavond de doos met deze tijdschriften tevoorschijn te halen en te gaan bladeren. Je gaat echt terug in de tijd, ontwerpsters die inmiddels zijn opgehouden met ontwerpen, verandering van stijl van ontwerpsters, nieuwe ontwerpsters die inmiddels een begrip zijn maar een paar jaar geleden nog helemaal niet….. En ook de instructies voor het in elkaar zetten van een ornamentje zijn heel handig. Om over alle tekeningen van speciale steken maar niet te spreken. Kortom, een echte aanrader :).

Het tijdschrift kost € 11,50 en we hebben er nog een stel voor de verkoop. Wees er op tijd bij, als ze op zijn, krijgen we geen nieuwe meer binnen.

22 thoughts on “Volop kerstinspiratie

  1. Hallo Annemiek,
    Kan je er voor mij één aan de kant leggen?
    Het is de bedoeling dat we op één van de dagen rond jou jubileum
    naar jou komen. Je mag de d.m.c agenda ook wel zo lang bewaren.
    Ik hoor wel van je of dit kan.
    Janny Kruger.

  2. Beste Annemiek,
    Is het mogelijk om een exemplaar te bestellen?
    Ik wil het geld overmaken, inclusief verzendkosten.
    Ik hoor het graag, ben erg benieuwd.
    Groet,
    Paul

  3. Hoi Annemiek ik wil hem graag bestellen dit is zo’n leuk tijdschrift, alvast bedankt, hij mag ook wel tegelijk met mijn samsarah verzending als dat niet te lastig is voor je.
    Groetjes Linda

  4. Hallo Annemiek,

    Dit jaar wil ik mij ook eens in de kerst gaan verdiepen! dus als er nog een exemplaar over is,Graag! Kom met de jubileum dagen langs.

    groetjes Ida

Geef een reactie

