Nieuwe Prairie Schooler patronen

Ik had eigenlijk wat anders bedacht voor vandaag, maar toen ik zag dat de nieuwe patronen van The Prairie Schooler uit waren, moest het vandaag wel over deze patronen gaan. De meeste mensen weten wel dat ik een grote fan ben van deze ontwerpster en ik kijk elk halfjaar weer halsreikend uit naar wat Pamela heeft ontworpen. Traditiegetrouw zijn de ontwerpen van de zomer voor Halloween en kerst.

  

All Hallow’s Eve € 10,50                                                Heads up € 10,50

 

Knock knock € 4,50                                           Whoo’s there  4,50

 

En de jaarlijkse Santa 5 4,50

De patronen zijn nog niet gearriveerd, maar ik wilde jullie alvast laten genieten.

6 thoughts on “Nieuwe Prairie Schooler patronen

  1. Ik heb niks met halloween, maar ik ben dol op de halloween charts van the Prairie Schooler,
    deze zijn super!!
    groetjes, Jacqueline

  2. Ik heb ondertussen ook al verschillende ontwerpen van Prairie Schooler in m’n lades liggen. Deze zijn weer super! Alleen Whoo’s there is niet echt mijn ding met die geraamtes! 😉
    Groetjes, Ann

Geef een reactie

