Tralala – nieuwe patronen

In de nieuwsbrief ben ik helemaal vergeten om een aantal patronen van Tralala op te nemen, die we hebben binnengekregen. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de ABC Noel en ook de nieuwe Petite Fleuris vind ik geweldig. De laatste leent zich erg goed om over 1 draadje te borduren. Zelf heb ik een eerder patroontje van haar over 1 draadje geborduurd, dat kun je hier zien.

Carré d’Automne

Carré d’Hiver

ABC Noel

Petit Duo Fleuri

ABC Carré Bouquet

Carré Bouquet

Het leuke van de patroontjes van Tralala vind ik, dat ze me altijd vrolijk maken. Zo af en toe gebruikt Corinne Frans overlopend garen, dit hebben we niet in de winkel, maar we kunnen altijd een goed alternatief voor je uitzoeken. Ik ben benieuwd welk patroontje jullie het leukst vinden.

Advertenties

6 thoughts on “Tralala – nieuwe patronen

  1. Hoi Annemieke,

    Prima, hoor, dat je ons via je weblog op de hoogte houdt voortaan. Ziet er allemaal erg aantrekkelijk uit.

    Eén tip: ook voor je inkoop: ik merk al een poosje dat veel van de ontwerpers letters gebruiken in hun ontwerpen. Smaken verschillen natuurlijk maar zelf ben ik daar minder gecharmeerd van. Wellicht een overweging voor je.

    Met vriendelijke groet, Anne-Lies, Gouda

  2. hoi annemieke,
    ze zijn allemaal schattig.
    hoe vind ik ooit de tijd om al dat moois te maken?
    ik kan niet wachten om de nieuwe patroonboekjes te kopen.
    met vriendelijke groet
    barbara bosman schultinck
    breede

  3. Geweldig om steeds informatie te krijgen. Je wordt er wel hebberig van.
    Ik zou alles direct willen maken, maar ik het huisje waar ze TIJD verkopen nog nooit gevonden. Jullie wel?

    Groetjes,
    Roelien

  4. Hai,Annemiek ben helemaal gek van sneeuwpoppen heb mijn keus al gemaakt dus. En kerst kan ik het hele jaar wel door borduren heerlijk vind ik dat